دوست داشتی چه نسبتی با من داشته باشی؟؟
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لذت ببرید و اگه دستت رو کیبرده یه نظر هم بذاری. اس ام اس نیس که هزینه کم کنه !پس لطفا نظر بدهید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جایی متفاوت برای وبگردی و آدرس blogiha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 38467
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

جایی متفاوت برای وبگردی
وبلاگی که قراره یه وبلاگ گروهی خفن باشه
پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 13:10 ::  نويسنده : هانیه       



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت1:01---6 آذر 1391
1


mina
ساعت17:11---3 آذر 1391
link shodid پاسخ: ممنون از آدرس دهی این www. ادامه نداره

mahshid
ساعت19:10---2 آذر 1391
اگه بگم 3 اجی من میشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: بله آجی جون


mojtaba
ساعت13:30---2 آذر 1391
هههههههه خداییش تا حالا مدیر وب به این انلاینی ندیده بودم



منظورم گزینه خاصی نبود میگم ینی انتخابم اینا نیس
پاسخ: حالا که دیدی هاهاها!!!!!


mojtaba
ساعت13:21---2 آذر 1391
ــــــــــــــــــــــ...لام

اول از همه وب قشنگی دارین

دوم ازهمه نمیشد گزینه ها بیشتر بشن اخه جواب من تو این گزینه ها نمیگنجه..!!
پاسخ: گزینت رو تو کامنتها بگو خب!!! منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: